29 Mart 2013 Cuma

Didact Hair ve Benim Vahşi Kahküllerim !!

Claudio
www.didact-hair-building.com
























Veeee işte o an benim kahküllendiğim an geldi çokta umrunuzdaydı sanki:)) Değil ama olsun ya yolunuz Paris'e düşerse mazallah  veya burda yaşıyorsanız iyi bir adres vermiyelimmi yani:)

Kahküller takma pek tabiki ama gerçek saçtan yapılma. Claudio sihirle elleriyle dokundu ve harikalar yarattı. Didact Hair Paris'in ünlü kuaforlerinden. Ilk başka fiyatlar açısından korku duyuyordum hiçte öyle değilmiş gayet makuldu. 75 euro boyama kesme hepsi içinde. Çalışanlarda çok sempatik içerde çok rahat ve sıcak bir ortam var.

Bu sene malum kahkül modası var bizde uyalım dedik. Ama kesmeye cesaret edemiyordum işin birde sıkıldıktan sonra uzatma kısmı var bide devamlı fönlemek lazım ooo uzun iş kim uğraşır ben uğraşmam  niketim uğraşmıyorumda. Çok rahat tak çıkar tak çıkar! Tavsiye ediyorum!!


4 yorum: