30 Nisan 2013 Salı

Love Hotel

İnternette tesadüf gezinirken karşılaştım bu hotelle artık Pelin ne arıyordun da bunu buldun diye sormayın valla çok masumca blogum için hotellere bakıyordum. Ve birden fantazi dünyasının kapıları açıldı bende girdim bi göz attim ! Fikir Japonlardan çıkmış. Japonlar cümbür cemaat, çoluk çocuk aynı odada yattıkları için eşlerin Japon nüfusuna katkı yapması zorlaşır olmuş:)) ee dolayısıyla "Love Hotel" fikri böyle oluşmuş. Çiftler birbirlerine ayıracakları ve  başbaşa kalabilecekleri zamanı bu hotelde yakalamışlar. Paris'teki şubesi daha farklı tabii eylem aynıda amaç farklı:) Her odası ayrı bir fantaziye uyumlu döşenmiş. Saatlik kiralanıyor. Saati 25 Euro ! Yalnız belirtmeden geçemiycem bu hotel Paris'in en popüler bölgelerinden birinde bulunuyor ve son derece ciddi bir işletme bizzat gittim gördüm. Halka ilişkileri olan Joris'le tanışıp konuşma fırsatı buldum" ayrıca burdan teşekkür etmek istiyorum tabii kendisi Türkçe bilmiyor ( çok büyük bir kayıp ;) ) ama yakında bu blogun ingilizcesini çıkaracağım için kendisine yeniden ordan  teşekkür etme fırsatı bulucam" Neyse konumuza dönelim, aşağıda odaların resimlerini görebilirsiniz bunun yanı sıra 3 işletme bir arada bulunuyor. Girişte seks shop var en alt kat masaj salonu ve striptiz odaları en üst katta ise Love Hotel ! Odaların herbirinde Plazma TV var malum film bakmak amaçlı :) Hepsi Oscar'lı seçim size ait;)

Şimdiii benim bu hotel fikrini sevmemin nedeni, bi kere çiftler için yeni heyecanlar yaratabilir ! Üstelik Paris aşıklar şehri . Sevgilinizle eşinizle geldiğinizde 1,2 saatlik bir kiralama sizin için hoş bir anı olucaktır ve daha da fazlası :) Hele de balayı çiftleri için ideal bir yer.

Hiç cekinmeden gidebilirsiniz burası Paris kimse size yargılıyan gözlerle bakmıyacaktır ! Ben gayet normal bir şekilde tek başıma gittim roportaj yaptım ve çıktım. Çalışanların hepsi çok sempatik daha da önemlisi profesyoneller ! Temiz, güvenilir uygun fıyatlı bir fantazi hoteli ! Hadi hadi itiraf edin sizde beğendiniz bu fikri ama yüksek sesle ifade edemiyorsunuz:))

www.lovehotelparis.fr

Buna denizci kostümü şart !!!

Favorim !!

Ayy ben korkarım !!! ;)

Romantıkk hımmm!!! Paris'e gelmişken bir de Venedik'ten geçin :))


Bu oda cok vahşi yürek dayanmaz :)

Bu iki oda arasında pencere var isterseniz acabilirsiniz. Eyfel'i görmek için değil tabi yan odayı görmek için:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder