13 Haziran 2013 Perşembe

Şapkasız Çıkmam !





Paris’in Marais mahallesinde gezinipte yetenekli tasarımcılarla karşılaşmamak mümkün değil. Kafamı nereye çevirsem özel dizayn elbiseler, şapkalar ve takılarla karşılaşıyorum. Nitekim önünden devamlı geçip içimin gittiği ama fiyatları yüzünden bir türlü içeri girmeyi cesaret edemediğim bir şapka tasarımcısının butiğine tüm cesaretimi toplayıp girdim. Çokta iyi yapmışım. Evet fiyatlar pahalı onda değisen bişey yok ama benim bu şapkaların pahalılığına karşı olan ön yargım silindi. Hepsi o kadar şık ve örneğini başka hiç bir yerde bulamayacağınız nadideliğe sahip ki e yani bu fiyata değer diyorsunuz ! Hepsi el emeği göz nuru. Warene Creations’un sahibi bu şapkaların tasarımcısı bayan ne bütün şapkalarını ne de kendi resmini çekmeme izin verdi ( bir görseydiniz o kadar güzel bir bayandi ki ama maalesef göremiyorsunuz işte elden ne gelir)  ama aynı mağazanın içinde kısa bir dönem için kendi tasarladığı takıları sunan Alix takılarının ve  bir iki şapkanın modelliğini yapmayı kabul etti.  Beni de çok mutlu etti ! Kendisi iki senedir profesyonel olarak takı tasarımları yapıyor. Kullandığı taşların hepsi gerçek. Üstelik hepsi benim tarzım bütün paramı bu takılara harcama çılgınlığına sahibim. Lütfen biri beni durdursun ! Alix ilk tasarımını bir türlü arayıpta bulamadığı bir kolyeyi yapmakla başlamış. Daha sonra bu uğraşıyı çevresindekilerden gelen talepler sayesinde profesyonelliğe dönüştürmüş. Öylede olmalıydı zaten ne yani bütün güzel kolyeleri Alix’mi taksın ? J

Warene Créations Paris                                        
« Sapka Tasarımcısı »


Vestale
« Takı tasarımcısı »
Alix Bonnard
Facebook’tan takip edebilir tasarımlarını görebilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder