29 Ocak 2014 Çarşamba

Paris'te Şeker Tadında Bir Türk Butiği



Paris'te Tatlı Bir Alışveriş Keyfi 
"Sucrées" 



Paris'in Marais bölgesindeyseniz iki nedenle buraya gelmiş olmalısınız ya ikinci el ve vintage mağaza düşkünüsünüz yada "Parisli" şıklığına sahip olmak istiyorsunuz. Biz ikinci seçeneği seçtik " çok şık olmak istiyoruz tabiki Parisli dokunuşuyla" . Marais bölgesi için modanın kalbinin attğı yer diyebiliriz, dolayısıyla  mağazalar birbirleriyle şıklık yarışı içindeler. Sadece mağazalara yüklememek lazım bu rekabeti, sokaklar da tam bir moda geçiti. Marais'ye öyle alellade gidemezsiniz çünkü bütün gözler üstünüzde olacaktır kendinize bir çeki düzen vermelisiniz, artık sizde bu rekabetin bir parçasısınız. 

Peki ben ne yaptım? Bu kadar şık bir mahallede kendini Parisien* (parisli) şıklığına büründürmüş gizli bir hazine buldum. Gizli yanı sahibinin Türk olması shttt tamamen aramızda kimseye söylemeyin:) Ben de bir okurumun sayesinde bu butiğin Türk işletmecilere sahip olduğunu öğrendim. Sonra bu bilgiyi dünyaya haykırmak  istedim (biraz abartmış olabilirim:) çünkü Marais bölgesinde bir Türk butiği gerçekten gurur verici bir durum. "Sucrées", hem zevkli iç dekoru hemde hepsi ayrı ayrı özenle seçilmiş kıyafet ve aksesuarlarıyla  benim kalbimi fethetti eminim sizinkinide edicektir... 





Özellikle de aksesuarları Parisli şıklığınızı tamamlıyacak orjinallikteydi. Çantalar bu senin modasına uygun bir şekilde küçük ve çarpıcıydı.





Paris alışverişiniz sırasında mutlaka uğramanız gereken bir adres "Sucrées" . Fiyatları ürünlerin kalitesine göre çok uygun. Özellikle de aksesurları çok iddiali. Sizi bu mağazayı keşfetmeye davet ediyorum kültürümüzdendir daveti geri çevirmek olmaz:) Şimdiden hepinize iyi alışverişler...


Banu Hanıma bize kapılarını açtığı için çok teşekkür ediyorum. 

Model: Eliz Canbolat







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder