6 Şubat 2014 Perşembe

Paris Sokak Modası

Photos by: Chic is the New Punk
Aurelien Orl Violet 

Bırak Dağınık Kalsın
Çoktan bıraktık zaten. Sanki aceleyle evden ceketini almış, çıkmış gibi bir hali var en sevdiğim imaj! Halbuki altındaki zevki görebiliyorum. Levis’in yüksel bel pantalonları iki senedir popülerliğini hiç kaybetmedi. ikinci el mağazalarda sıklıkla rastladığımız bu model, popülerliğini biraz daha devam ettirecek gibi özellikle de yüksek topuklu ayakkabılarla hem çok kadınsı, hemde çok rahat bir görüntüyü aynı anda sunuyor. Ceketinin rengi ise bize baharı hatırlattı ve içimizi ısıttı.




Pembe Panter
Uzun, siyah, çizgili çeketin arkasına gizlenmiş renkli bir dünya. Genel olarak bu tip uzun palto ceket arası gidip gelen modelleri erkeklerin üzerinde görüyordum fakat bayanlar üzerinde de iyi durduğunu söyleyebilirim. Daha uzun boylu bayanların taşıması gereken bir model olduğunu düşünüyorum. Ama  genel olarak baktığımızda « Bobo » tarzını iyi yakalamış bir bayan görüyorum.




Genç Papuçlar
Aslında milenyum papuçlar da deseydim olurdu. Çünkü bu genç imaji sadece papuçlara bağlamak yalnış olur. Gömleğinse yakasının tamamen iliklenmiş olması, hem şık hem spor bir hava veriyor böylece de bu beyfendinin içindeki özgür ruhu görebiliyoruz!



Bu Benim Dünyam
 Bu kış herkesin üstüne bir rahatlık geldi. Artık son derece rahat giyiniyoruz. “ ee burdan nereye gidyoruz” der gibi bir imaja büründük. Kıyafetlerimiz uzun yürüyüşlere uyumlu. Çanta yerine ise büyük cepli çeketler kullanılır olduk. Sanki bu sezon çantanın pabucu biraz dama atılmış gibi. Sadece erkekler için demiyorum sonbaharda çift çantalı gezen bayanlar bile bu kış çanta yükünden vazgeçtiler ya hiç kullanmıyorlar yada çok küçük modelleri tercih ediyorlar.Ellerimiz cebimizde bu bizim dünyamız rahatız ve mutluyuz.



                               Sakalların Batmıyor!
Yo yo kesinlikle batmıyor. Sakal modası son sürat devam ediyor, bu kışta vazgeçmeyecek gibiyiz hatta bırakın vazgeçmeyi, git gide sakal konusunda kendimizi geliştirmeye başladık. Sakallar renklendi veya değişik modellere büründü. Boyayan var, ören var,üstüne aksesuar koyan bile var. Kıyafetini ele alıcak olursak ise takım elbisenin altından sarkan uzun t-shirt  harika durmuş. İlham verici. Bayanlarında üzerinde deneyebileceği bir kombin.




Turkuazın Gücü Adına
Güç bizde artık. Bu rengin, kışı aydınlatma gücü var. Paris’te havalar, geçtiğimiz kışlara göre daha ılıman geçiyor bu sebebten olsa gerek renkli yanımızı yazda bırakmadık. Özellikle esmer tenlere çok yakışan bu rengi eğer üzerinizde taşıyorsanız diğer parçalara dikkat etmenize gerek yok çünkü, herkesin ilgisi turkuaza yönelicektir. En çarpıcı aksesuarımız, doğru yerde kullanılmış doğru renkler.


Vahşi Cazibe
Leopar desenini kullanmayı son derece zor buluyorum, öyle limitte bir desenki herkes taşıyamıyor. Oyüzden bu kombinin,  leopar desen sevenlere örnek teşkil etmesini umuyorum çünkü bu şık ceket, modelimizin üstünde son derece zarif bir imaj sergiliyor. Üstelik altın renkli botlarla olan uyumuna bayıldım.



Başka Renge Gerek Yok!

Dediğim gibi bu kış çantalar küçüldü e mecburen ön plana çıkabilmesi için aksesuarları arttı. Zincir askılar, zımbalar küçük çantaların vazgeçilmez parçaları haline geldi. Hatta Paris’te, son derece sade işlemesiz bir çanta alıp kişisel dokunuşlar yapmak bir anda moda oldu.  Ayakkabıyla birleşmiş havası yaratan dar kesim, parlak veya deri pantolanları ise çok şık buluyorum. Uzun bir paltoyla kombine ettiğinizde derinin motorcu, asi havasını yumuşatıp zarif bir hale getirebiliyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder