22 Haziran 2013 Cumartesi

Paris'te Ayrodinamik Bir Müzik Partisi !

Dün , hangi dün ? "21 Haziran 2013 "Paris'te müzik partisi vardı "kutlamaları desek belki daha doğru olur". Her sene düzenlenir ve ben hersene dalarım bu kalabalığın içine. Doğrusunu söylemek gerekirse öyle çok konser izleyen biri değilim. Sıraya girmek, saatlerce beklemek pek bana göre değil nitekim yine aynı şeyi yaptım konserlerin önünden geçtim, bir selam verdim ve her köşe başında kendi müziğini yapan guruplarla ilgilendim! Benim en sevdiğim onlar küçük bir kalabalığa hitap ederler eğer ordan geçiyorsanız gününüze neşe katarlar. Bana kattılar o neşeden doldurdum ceplerimi müzikle döndüm evime !



Dikkat asağıdaki fotoraflar John Tanuki ""jtanuki.over-blog.com" tarafından sevgiyle çekilmiştir !!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder