Gece Hayatı


Paris'in En İyi Barları


***Le Coq 












***Little Red Door















L'Eclair Bar


Blind Bar



Le Panic Room


















Le Bar du Bristol
Adres: 112 rue du Faubourg Saint-Honoré, 75008
Not: Pahalı + Orta yaşa hitap ediyor. Klass bir yer!



Sherry Butt




 Le Glass



Play Time


 Très Honoré
Adres: 35, place du Marché Saint-Honoré














Gece Hayatının Renkli Olduğu Bölgeler 



Bastille/Nation

"Genç kesme hitap eden gece hayatı renkli bir bölgedir. Rue de Lappe club ve barların yoğun olduğu, eğlenceli bir sokak."

Barrio Latino Bar

46/48 rue du Faubourg Saint-Antoine 75012

Sıcak Latin havasını size yaşattıran bu mekanın restaurantıda mevcut ama pahalı oyüzden tavsiye etmiyorum zaten böyle bi mekanda bişeyler içip müzik dinlemek daha hoş olur diye düşünüyorum. Büyük 4 katlı bir mekan. Birinci ve üçüncü katlarda Latin müzikleri çalıyor, ikinci katta restaurantı bulunuyor, dördüncü katta ise gece kulübu var. Kat kat eğlence :) Mutlaka gidin pişman olmazsınız! Restaurantına gelmediyseniz giriş üçretli.20 Euro.





Balajo

9 rue de Lappe 75011

Rock'N'Night O yeee baby!!! Her çarsamba Rock'n Roll gecesi var. Saat 20:00 gibi giderseniz önce bir saat dans dersi alıyorsunuz sonra başlasın dans!! Hocaları çok sempatik. Herkes birbirini dansa kaldırıyor çok sıcak samimi bir ortamı var kendinizi hiç yabancı hissetmiyceksiniz. Giriş ücretli. 12 Euro. Bir içki içinde artı dans dersi. Valla sudan ucuz gitmiyeni dövüyorlar;)







Champs-Élysées

"Turistler için popüler bir bölge ama gece biraz tehlikeleşebilir dikkatli olmak gruptan ayrılmamak lazım sonuçta sürüden ayrılanı kurt kapar hemde dunyanın heryerinde bu böyle:) Champs Elysées'de ki mekanlar şık e birazda pahalıdır"

Le Crayz Horse

http://www.lecrazyhorseparis.com/


Size rezervasyon yapabilmeniz için kolaylık olması adına sitesinin bağlantısını koydum.( çok mu şımartıyorum sizi bilmiyorum ama yaptım bu iyiliği size yine;) ) Sayfasının ingilizceside mevcut. Moulin Rouge'a göre daha kaliteli bulduğum bir kabare! Niyemi ? Bikere amacına hizmet ediyor. Sexy ve etkileyici! Moulin Rouge daha turistik renkli "Can Can" yeri diyelim! Fransız kadınının, ( her ne kadar çalışanların yarısı "Rus" olsada) sexuel özgürlüğünü sahneye taşıdığı etkileyici bir show.




Le Lido "Cabaret"

116Bis Avenue des Champs Élysées, 75008 

http://www.lido.fr/



Buddha Bar

23 Rue Anjou  75008 Paris

http://www.buddhabar.fr



Drugstore Publicis Bar

133 Champs-Elysées  75008 Paris

Gece bişeyler içmek için çok klas bir yer.




Montmartre / Pigalle
"Sanatçı kesmin takıldığı bir bölgedir. Gece hayatı son derece renklidir. Bu bölgede gezinirken gözünüze çarpan bir bara hiç çekinmeden gidin oturun eminim çok renkli kişiliklerle tanışıcaksınız"

Moulin Rouge

http://www.moulinrouge.fr/

82 Boulevard de Clichy, 75018

Giçi giçi ya ya da daa demek istiyorum! Başka ne diyebilirim ki! Heralde bilmiyeniniz yoktur varsada yuh demek istemiyorum çünkü burası saygın bir blog:) Bulunduğu mahalle seks kulübleri ve seks mağazalarıyla dolu bir mahalledir. Yani kısaca seksi bir mahalle diyelim geçelim çok üstünde durmayalım:) Gençlerin eğlendiği gece kulübleride mevcuttur. Tehlikeli bir bölge değildir. Geceleri eğlenceli ve renklidir. Showunu izlemeye gelmiycekseniz bile önünde bir fotoraf çektirmeye gelirsiniz artık! Fotoraf çekilmek için en uygun yer binanın tam karşında bulunan yuvarlak yüksek ızgaradır! Çıkın üzerine alttan hava geldiği için kıyafetleriniz havalanıyor ee sizde bu seksi mahalleye bir nevi ayak uyduruyorsunuz. İşte fotoraf için en iyi bakış açısı burasıdır. ben 2011 yılında gitmiştim o zaman kişi başı 90 Euroydu birde şampanya veriyorlardı. Size yukarda bağlantısını da verdim ordan rezervasyonunuzu yapıp biletinizi alabilirsiniz! Seksi bir show değil ama çok renkli bir gösteriydi! Kostümler,danslar falan zaman nasıl geçiyor anlamıyorsunuz.










Les Grand Boulevard



Club Silencio

142 Rue Montmartre, 75002 Paris

Klostrofobiniz yoksa çok hoş bir mekan.




Delaville Cafe/Bar

34 Boulevard de Bonne Nouvelle, 75010 Paris

Eski bir genel ev olan bu mekan gündüzleri restaurant geceleri bar olarak işletiliyor. İster yemek yemeğe gelin ister bir kaç kadeh devirmeye. Sonuç olarak gelin artık içerde ne yapmak istediğinize siz karar verirsiniz. Ambiyansı daha kapıdan girerkenden sizi etkiliycek!





St-Germain-des-Prés / Quartier Latin


"Paris gece hayatı denince ilk akla gelen bölgedir. Özellikle Üniversitelerin açık olduğu dönemlerde çok daha renkli olur. Gece hayatını seviyorsanız bu bölgeden bir geçin benim adreslerime uymasanız bile kafanıza uygun bir yer bulucak çok ta memnun kalıcaksınız"



2 yorum:

  1. Bu başlık benim kalemim :) Başlasın gece hayatı !

    Açıklamaları okuduktan sonra iki yeri seçtim. Tahmin et Pelin'cim :) ? Ben cevap vereyim, Le Crazy Horse ve Drugstore Publicis Bar.

    Geldiğimizde oralarda görüşmek dileği ile ;)

    YanıtlaSil
  2. Zaten siz geldiginizde eminim bu sayfa bomba gibi patliycak ! Eminim baska yerlerdekesfedicez sizinle! Crayz Horse begenilmiycek gibi degil suphesiz !!

    YanıtlaSil